-->

Forsendelse og levering

Handelskøb og ejendomsforhold
Ved handelskøb (B2B) anses levering at have fundet sted ved afsendelse af varen fra vores lager, jf. almindelige principper i dansk aftale- og køberet.
For forbrugerkøb (B2C) overgår risikoen for varen først til forbrugeren, når denne har fået varen i fysisk besiddelse, jf. købelovens § 73.

Forsendelsesmetode
Alle forsendelser sker som udgangspunkt med GLS. Du kan vælge mellem følgende leveringsformer:

  • GLS Pakkeshop: 49 kr. (Pris kan variere afhængigt af vægt og volumen)

  • GLS Erhvervslevering: 69 kr.

De præcise leveringsomkostninger beregnes automatisk og fremgår tydeligt i din indkøbskurv før betaling.


Fejlagtige leveringsoplysninger

Hvis du ved bestilling har angivet forkert navn og/eller leveringsadresse, og dette medfører, at GLS ikke kan levere pakken, vil der blive opkrævet et gebyr på 65 kr. for genfremsendelse.

Hvis GLS er nødsaget til at foretage en omadressering pga. fejlagtige oplysninger, men det lykkes at levere pakken alligevel, opkræves der også et omadresseringsgebyr på 65 kr.


Leveringstid og bestillingsfrist

Ordrer, der afgives på hverdage efter kl. 15.30, behandles som om de er lagt den følgende hverdag. Dette skyldes, at vores lagerekspedition og afhentning sker inden kl. 15.00.

Eksempel:
Hvis du bestiller tirsdag kl. 16.30, vil ordren blive behandlet som en onsdagsordre. Ved en estimeret leveringstid på 1–3 hverdage, kan du forvente levering senest mandag.

Vi bestræber os på at afsende lagervarer samme dag ved bestillinger inden kl. 15.00, men i perioder med ekstraordinær travlhed kan der forekomme forsinkelser.


Delvis levering

Hvis din ordre indeholder varer med forskellige leveringstider, forbeholder vi os retten til at sende hele ordren samlet, når alle varer er på lager.

Ønsker du en dellevering, kan du kontakte kundeservice på info@newgadget.dk. Der opkræves et ekstra gebyr på 49 kr. for dellevering.